Laimėkite nešiojamąjį kompiuterį Darbo pasikeitimai Naujienos Prekių pristatymas Mokėjimo būdai Naudinga informacija Kontaktai
|
Skype chat
|
|
Prekių išdavimo vietos
S. Konarskio g. 2 - 99


Darbo pasikeitimai
RDE.LT dirba įprastu rėžimu. Visi apribojimai, susiję su COVID-19, netrukdo internetiniai prekybai. Yra nežymūs pasikeitimai susiję su prekių pristatymu, apie kuriuos galite sužinoti žemiau.
PREKIŲ IŠDAVIMAS
Kadangi prekių išdavimo taškas uždarytas, prašome užsakinėti prekes į terminalus arba į namus. Dalis darbuotojų dirba nuotoliniu būdu, todėl galimi siuntų vėlavimai, prašome supratingumo.
PREKIŲ PRISTATYMAS Į NAMUS
Apmokėjimas kurjeriui atsiėmimo metu, pristačius prekes į namus šiuo metu galimas, tik banko kortelėmis.

Pristatymo procesas. Gavėjo parašas kurjerio skeneryje keičiamas vienu iš šių būdų:

1. Kurjeris su savo skeneriu nufotografuoja Gavėją šalia siuntos.

2. Gavėjui atsisakius fotografuotis, jis šalia siuntos lipduko padeda savo asmens tapatybės dokumentą. Tuomet kurjeris su skeneriu nufotografuoja siuntą su dokumentu.

3. Gavėjui atsisakius vykdyti aukščiau nurodytus veiksmus, kurjeris neįteikia siuntos. Siunta grąžinama siuntėjui.

Informavimas. Apie proceso pasikeitimus privačius gavėjus informuosime vakarą prieš pristatymą ir pristatymo rytą. Papildomai informuosime verslo įmonių Gavėjus. Informuokite savo klientus apie bekontaktį pristatymą pateikdami informaciją Jūsų internetinėje svetainėje ir papildomai informuodami klientus el. paštu, SMS žinute ar kitais būdais.

Apribojimai. Kurjeris negali užeiti į butus ar privačius namus, išskyrus bendrojo naudojimo patalpas, t. y. koridorius, laiptines ir pan. Patekimas į verslo patalpas neribojamas.

Siuntimas į pašto skyrius laikinai neįmanomas, siūlome rinktis siuntimą į paštomatus arba kurjeriu į namus.

OMNIVA
Galimas siuntų vėlavimas iki 5 d.d.
Siuntos, kurios netelpa į pilnai užimtus paštomatus, bus automatiškai nukreipiamos į artimiausią laisvą OMNIVA paštomatą be išankstinio perspėjimo.
PREKIŲ GRĄŽINIMAS
Informuojame, kad prekių grąžinimas bei garantinis aptarnavimas vyks nuotoliniu būdu.
Pirkėjai norintys grąžinti įsigytą prekę, turi susisiekti el. paštu servisas@rde.lt, atsiųsdami užpildytą grąžinimo formą, bei pridėdami prekės nuotrauką.
Kai serviso vadybininkas patvirtina, kad galite siųsti prekę, prašome siųsti prekes per kurjerį adresu, kurį Jums nurodys specialistas. Primename, kad Pirkėjai yra atsakingi už saugų grąžinamų prekių supakavimą.
Jeigu būtų neįmanoma suteikti prekės garantinio aptarnavimo paslaugos, Pirkėjui, kuris kreipėsi el. paštu servisas@rde.lt garantinio aptarnavimo laikotarpis bus pratęsiamas.
 
 
Palyginimui įkelta 0 prekių
Palyginti pasirinktas
Išvalyti
Prekių pristatymas | Apmokėjimo būdai | Kur galima atsiimti prekes