Naujienos Prekių pristatymas Mokėjimo būdai Naudinga informacija Kontaktai
|
Skype chat
|
|
Meniu
Prekių išdavimo vietos
S. Konarskio g. 2 - 99, LT-03123, Vilnius


Naudinga informacija Pristatyta pažeista prekė
1 - PAŽEIDIMUS PASTEBĖJOTE IŠ KARTO
 Jeigu pakuotės pažeidimą pastebėjote iš karto, esant kurjeriui - reikalaukite kurjerio surašyti siuntos pažeidimo aktą.
Jeigu pastebėjote kurjeriui išvykus - žr. kitą punktą;
 
2 - PAKUOTĖ
 Nufotografuokite neišpakuotą siuntos pakuotę iš visų 5 pusių taip, kad būtų matomi pažeidimai ir siuntos lipdukas (pvz., DPD).
*Jeigu pakuotė nėra pažeista ir Jūs jau išpakavote prekę, atskirai nufotografuokite pakuotę iš visų pusių.
 
3 - SIUNTOS LIPDUKAS
 Nufotografuokite siuntos lipduką (DPD ar kito siuntėjo) taip, kad siuntos numeris būtų gerai matomas.
 
4 - PAŽEIDIMAS
 Išpakuokite prekę ir nufotografuokite prekės pažeidimą taip, kad būtų gerai matoma, koks tiksliai yra pažeidimas.
 
5 - SERIJINIS NUMERIS
 Nufotografuokite prekės serijinį numerį. Jį rasite atidžiai apžiūrėję prekę. Pvz., televizorių serijinis numeris nurodomas iš galo, skalbimo mašinų  - atidarius dangtį; serijinis numeris žymimas trumpiniu SN.
 
6 - IŠSIŲSKITE MUMS EL.LAIŠKĄ
 Atsiųskite visas nuotraukas, pirkimo dokumentą (jis pridedamas prie siuntos) ir aktą iš kurjerio (jei jis buvo surašytas) mums el.paštu servisas@rde.lt
 Serviso darbuotojai Jums atsakys per 24 valandas (tik darbo dienomis).

Kol bus priimtas sprendimas, prašome išsaugoti prekę ir siuntos pakuotę tokias, kokias gavote (neišmeskite pakuotės, nebandykite pataisyti prekės).
 
 
Palyginimui įkelta 0 prekių
Palyginti pasirinktas
Išvalyti
Prekių pristatymas | Apmokėjimo būdai | Kur galima atsiimti prekes