________________________________________________________________________________
Primename, jog Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.363 straipsnio 10 punktas nustato, jog vartojimo pirkimo pardavimo sutarties atveju pardavėjas atsako už daikto trūkumus, kurie išaiškėja per 2 metus nuo daikto perdavimo (įstatyminė garantija). Juridiniams asmenims garantijos terminas taikomas/netaikomas pagal gamintojų nustatytus garantinius terminus. Gamintojo suteikta komercinė garantija nekeičia įstatyminės prekių garantijos sąlygų ir galiojimo. Tuo atveju, kai gamintojas prekėms kokybės garantijos nesuteikia arba jei gamintojo suteikta komercinė garantija nustato trumpesnius nei įstatyme imperatyviai nustatytus įstatyminės garantijos terminus, Jūsų prekei yra taikoma teisės aktuose nustatyta tokių prekių kokybės garantija ir jos galiojimo terminai.“
__________________________________________________________________________________________________
Mums svarbu, kad įsigiję prekių RDE.LT internetinėje parduotuvėje, liktumėte patenkinti jų kokybe, todėl bendradarbiaujame su didžiausiais ir žinomiausiais prekiniais ženklais: „Samsung“, „Apple“, „Sony“, „LG“, „Philips“, „Braun“, „Canon“, „Electrolux“, „AEG“, „Indesit“, „Asus“, „Dell“, „Nikon“ ir kt.
RDE.LT internetinėje parduotuvėje rasite daugiau kaip 250 gamintojų originalių prekių, kurioms suteikiame oficialią garantiją ir garantinį aptarnavimą.
Garantinis aptarnavimas vykdomas pagal Vartotojų teisių apsaugos įstatymą ir kitus susijusius teisės aktus. Nepamirškite išsaugoti sąskaitos-faktūros (iki garantinio laikotarpio pabaigos), kuri bus reikalinga garantinio aptarnavimo metu.
Norime pažymėti, kad kiekvienas garantinio remonto atvejis yra individualus ir jo trukmė priklauso nuo daugybės faktorių: prekės modelio, gedimo tipo, atsarginių dalių pasiūlos rinkoje. Paprastai garantinis remontas užtrunka 2-4 savaites jei nereikia laukti papildomų detalių. Tokiu atveju remontas gali prasitęsti.
Jeigu turite klausimų dėl garantinio aptarnavimo tvarkos, trukmės ir kt., skambinkite telefonu +370 700 333 12 arba rašykite el. paštu – [email protected] nuo 9:00 iki 18:00 valandos (Pirmadieniais – Penktadieniais). Operatyviai suteiksime informaciją, kaip patogiai pasinaudoti garantinio aptarnavimo paslauga.
Garantinio aptarnavimo centras iIr
Darbo laikas:
I-V nuo 9 iki 18 val.
VI-VII – nedirbame.
RDE.LT garantinio aptarnavimo centrai:
UAB „Baltic Continent“
http://www.bcsc.lt/
UAB „Baltic Continent“
Žirmūnų g. 70, LT-09133 Vilnius.
KLIENTŲ APTARNAVIMO SKYRIUS 8 700 555 95
Atlieka šių gamintojų technikos garantinį aptarnavimą:
STAMBI TECHNIKA
ARISTON | CANDY | EXQUISIT | SIEMENS |
BEKO | CLIMADIFF | FAGOR | SMEG |
BEST | DE DIETRICH | GRATUS | SNAIGĖ |
BLOMBERG | FALMEC | HAIER | WHIRLPOOL |
BOSCH | ESCO | HANSA | KUPPERSBUSCH |
BRANDT | GAGGENAU | HOOVER | ALLENZI |
LG | ISE | HOTPOINT | DOMATIX |
LIEBHERR | JAN COLBE | INDEL | DUNAVOX |
GORENJE | NARDI | INDESIT | ETALON |
HEIDER | RAVANSON | THERMEX | UNIQA |
VIN SUR VIN | VITRIFRIGO | ATLANT | AVINTAGE |
BERK | BREGO | FIESTA | HISENSE |
MIELE | ZEROWATT | | |
SMULKI VIRTUVINĖ TECHNIKA/HIGIENOS PREKĖS
ARIETE | FOSTER | GRAEF | KENWOOD |
BONECO | BR IEL | THOMAS | CARAMBA |
PHILIPS | SAECO | ZELMER | BEURER |
PHILIPS AVENT | REDMOND | DYSON | BRIEL |
BRAUN | FRITEL | KITCHEN AID | HOOVER |
DELONGHI | GASTROBACK | KUPPERSBUSCH | NIVONA |
DAEWOO | CHEF'S CHOICE | WISE | HEIDER |
MOSER | NIEWIADOW | NILFISK | OMEGA |
PETRA | PFAFF | ROYAL CHOICE | SINGER |
VAX | WAHL | WMF | ESCO |
STATUS | STEBA | TRISTAR | VALERA |
BABYLISS | BALLU | FRANKE | LA PAVONI |
GRAFNER | KAMINER | KLASS | MANTA |
MIELE | MPM | | |
AUDIO - VIDEO TECHNIKA
DVICO TVIX | FUNAI | KIANO | |
GRUNDIG | HARMAN | HITACHI | TUNEX |
PRO-JECT | HAUSMANN | ORION | RUSSOUND |
SANYO | SHARP | SHIVAKI | SUZUKI |
WESTROM | INFINITY | SONY | METABO |
KAWASAKI | JVC | AKG | KARDON |
NUAIR | SONY | JBL | |
Garantinis aptarnavimas netaikomas: mobiliems telefonams, planšetiniams kompiuteriams.
Daugiau apie „Baltic Continent“ taisomas prekių rūšis galite sužinoti čia
________________________________________________________________________________________________________
AG SERVICE
http://www.agservice.lt
UAB „AG Service“
R.Kalantos g. 32, LT-52494, Kaunas, Lietuva
Tel.: +370 37 330187
Faks.: +370 37 331363
KLIENTŲ APTARNAVIMO SKYRIUS 870055655
Atlieka šių gamintojų technikos garantinį aptarnavimą:
Bosch, Siemens, Gaggenau, Neff, Viva, Zelmer, LG, Samsung, AEG, AEG-Electrolux, Electrolux, Zanussi, Rowenta, Moulinex, Krups, Tefal, TCL, Thomson, Sharp (Išskyrus TV), HP (tik HP Pavillion, Compaq 2), Royal, Miele.
Daugiau apie „AG Service“ taisomos technikos rūšis galite sužinoti čia.
________________________________________________________________________________________________________
SERVISA ICT
http://www.servisaict.com/
UAB „Servisa ICT“
Geležinio Vilko g. 6A, Vilnius, LT-03150
Tel.: +370 5 210 11 60
El. paštas: [email protected]
Atlieka šių gamintojų technikos garantinį aptarnavimą:
APPLE (išskyrus Apple Watch), ASUS, BENQ, BROTHER, Cata, DELL, HAIER (išskyrus kondicionierius), HANNSPREE, IIYAMA, LENOVO (išskyrus Think serija), LEXMARK, LG, MSI, SHARP - televizoriai, TOSHIBA, MANTA.
Daugiau apie „Servisa ICT“ taisomos technikos rūšis galite sužinoti čia.
________________________________________________________________________________________________________
Service NET
http://www.servicenet.lt/
UAB „Service NET“
Gaižiūnų g. 3, Kaunas, LT 50128, Lietuva
Tel.: +370 700 555 95
El. paštas: [email protected]
Ogmios miestas
Žirmūnų g. 70, LT-09133 Vilnius
Tel.: +370 700 555 95
El. paštas: [email protected]
Bijūnų g. 8, Klaipėda, LT 91204
Tel. +370 700 555 95
El. paštas: [email protected]
Atlieka šių gamintojų technikos garantinį aptarnavimą:
Acer, Asus, eMachines, Epson, Fujitsu, GSmart, Hisense, Hitachi, HP, IBM, Lenovo, Yamaha, LG, Navitel, NEC, Nivona, Orvaldi, Pace, Packard Bell, Philips, Pioneer, PocketBook, Saeco, Samsung, Thomson, Toshiba, VAX, Vertex, ViewSonic.
Daugiau apie „Service NET“ taisomos technikos rūšis galite sužinoti čia.
________________________________________________________________________________________________________
Emtoservis
http://www.emtoservis.lt/
UAB „Emtoservis“
Savanorių pr.1, Vilnius, LT-03116
Tel.: +3705 2737368
El. paštas: [email protected]
Atlieka šių gamintojų technikos garantinį aptarnavimą:
Gamintojas
Prekių grupės
Samsung - Televizoriai, pultai, mikrobangų krosnelės, dulkių siurbliai, skalbimo mašinos, šaldytuvai, audio aparatūra ir kt.
Philips - Televizoriai, pultai, virduliai, kavos aparatai, laidynės, kokteilinės, higienos ir plaukų priežiūros priemonės ir kt.
Saeco - kavos aparatai
LG - Televizoriai, pultai, dulkių siurbliai, mikrobangų krosnelės, skalbimo mašinos, šaldytuvai, namų kino sistemos ir kt.
AEG, Electrolux - stambi ir smulki buitinė technika
SHARP - stambi ir smulki buitinė technika
Indesit, Ariston - Skalbimo mašinos, boileriai, šaldytuvai
Whirlpool - stambi buitinė technika
TESY - Boileriai, šildytuvai, radiatoriai
SONY - Televizoriai, pultai, audio ir video aparatūra, kameros, fotoaparatai, ausinukai
Panasonic - Televizoriai, pultai, fotoaparatai, telefonai, kameros, DVD grotuvai, namų kinų sistemos, skalbimo mašinos ir kt.
JVC - Televizoriai
Zelmer - Smulki buitinė technika
NOUS - Mobilieji telefonai, vaizdo registratoriai
BOSCH - Stambi ir smulki buitinė technika
SIEMENS - Stambi ir smulki buitinė technika
Dyson - Smulki buitinė technika
Steamone, Laurastar - Garų lyginimo sistemos
Telefunken - TV, audio ir video aparatūra, stambi buitinė technika
Tochiba - Televizoriai
Hitachi - Televizoriaiti
čia.
Krups, Moulinex, Rowenta, Tefal - Smulki buitinė technika
Daugiau apie „Emtoservis“ taisomos technikos rūšis galite sužino
________________________________________________________________________________________________________
Visus klausimus, susijusius su kompanijos GOCLEVER gaminių garantiniu aptarnavimu, prašome spręsti telefonu +370 700 333 12 аrba mūsų klientų aptarnavimo centre – J.Kubiliaus g. 16, Vilniuje (Pirmadieniais – Penktadieniais, nuo 9:00 iki 18:00 valandos).
________________________________________________________________________________________________________
MTTC
https://www.mttc.lt/garantinis-telefonu-remontas.html
UAB MTTC
8 700 70 700
[email protected]
Vilnius:
Ozo g. 25, (
PLC AKROPOLIS, prieš "Maxima" kasas), I-VII 10-22 val.
Žirmūnų g. 64, (PC RIMI, TOPO CENTRO patalpose) I-V 10–19 val., pietų pertrauka 14-15 val.
Ozo g. 18 (
PLC OZAS, II a.), I-VI 10-22 val. (VII 10-21 val.).
Saltoniškių g. 9 (PLC PANORAMA, SAMSUNG parduotuvė), I-VII 10- 22 val.
Tik Samsung mobiliąją įrangą naudojantiems Klientams. Salone nesuperkami naudoti telefonai.
Kaunas:
Savanorių pr. 206A (Topo centro parduotuvės patalpose, 1a.), I-V 10-19 val., pietų pertrauka 14-15 val.
Islandijos pl. 32 (PLC MEGA, SAMSUNG parduotuvė), I-VII 10- 21 val.
Tik Samsung mobiliąją įrangą naudojantiems Klientams. Salone nesuperkami naudoti telefonai.
Klaipėda: Taikos pr. 61 (
PLC AKROPOLIS, prieš „Maxima“ kasas), I-VII 10-21 val.
Šiauliai:
Aido g. 8 (
PLC AKROPOLIS „Topo centras“ patalpose) I-V 10–19 val., pietų pertrauka 14-15 val.
Mūsų partnerių salonai:
Panevėžys:
Klaipėdos g. 103 (UAB Togilas patalpose),I-V 9– 19 val., VI 10-14 val. Salone nesuperkami naudoti telefonai.
Alytus:
Naujoji g. 50. (varlė.lt salonas) I-V
9-18 val.,VI 9-14 val. Technikas salone nedirba/ pakaitiniai įrenginiai nesuteikiami). Salone nesuperkami naudoti telefonai.
Marijampolė
Kauno g. 31 (varlė.lt salonas
) I-V 9-17 val. (Technikas salone nedirba/ pakaitiniai įrenginiai nesuteikiami). Salone nesuperkami naudoti telefonai.
Atlieka šių gamintojų technikos garantinį aptarnavimą:
Samsung, LG, SONY, Nokia, Motorola, HTC, Huawei, ZTE, Just5, Estar, CAT, Alcatel, Nextbook, Marshall, Posh, NOUS.
SVARBU: Prieš nešant prekę į garantinį, būtinai užsirašykite IMEI numerį su tušinuku ant sąskaitos faktūros.
Daugiau apie „MTTC“ taisomos technikos rūšis galite sužinoti čia.
________________________________________________________________________________________________________
Garantinis aptarnavimas nesuteikiamas jeigu:
- Įrenginys yra mechaniškai, termiškai, chemiškai ar kitaip pažeistas
- Turi kosmetinių pažeidimų;
- Pažeisti, sunaikinti ar pakeisti ant įrenginių esantys įrenginio modelio, serijos numerio, IMEI numerio garantiniai ir kiti lipdukai ar ženklinimai;
- Įrenginys buvo naudojamas neteisingai, ne pagal tiesioginę paskirtį, bei buvo viršyti gamintojo leistini įrenginio apkrovimai (resursai, nominalai), darbo režimai buvo neleistinai spartinami;
- Šis garantinis aptarnavimas nėra taikomas programinei įrangai, eksploatacinėms medžiagoms, pavyzdžiui, spausdintuvų dažų kasetėms;
- Gedimas įvyko dėl programinės įrangos gedimo;
- Mechaniškai pažeistas bet kuris įrenginio pajungimo lizdas;
- Jeigu gedimai atsirado dėl to, kad pirkėjas naudojo eksploatacines medžiagas ar prekės dalis, kurios nėra originalios arba rekomenduojamos naudoti prekės gamintojo;
- Jeigu įrenginys buvo remontuojamas, testuojamas, įrenginiui buvo atliekama diagnostika, įrenginys buvo modifikuotas neautorizuotame/neįgaliotame gamintojo serviso centre arba savarankiškai;
- Gedimas atsirado dėl to, kad buvo užterštas, kai į įrenginio vidų pateko dulkių, pašalinių daiktų, medžiagų, skysčių, vabzdžių ar pan;
- Mechaniškai pažeistas ausinių lizdas;
- Jeigu gedimas atsirado dėl elektros įtampos ar jos šuolių, staigaus įtampos kritimo, dingimo (dėl pirkėjo kaltės ar nesant jo kaltei); Papildoma garantija;
- Jeigu gedimas atsirado ir pirkėjas laiku nesikreipė;
- Jei gedimai atsirado dėl virusų;
- Mechaniškai pažeistas krovimo lizdas;
- Jeigu pirkėjas nepateiks pirkimo dokumento originalo.