Pristatymas ir apmokėjimas
Pristatymo būdai
Pristatymo būdas | Pristatymo terminas | Kaina | |
---|---|---|---|
1–2 darbo dienos | Nemokamai | ||
Pasiimkite savo prekę per 1-2 darbo dienas nuo pirkimo dienos (jei prekė yra sandėlyje) nemokamai iš RDE.LT prekių išdavimo punkto (Vilniuje). Po pateikto užsakymo susisieksime su Jumis ir pranešime, kada Jūsų prekė bus pristatyta į prekių išdavimo punktą! Turėsite 5 darbo dienas atvykti įsigyti prekes. Gaudami prekes RDE.LT prekių išdavimo punkte, turite nurodyti užsakymo ID numerį. Taip pat turėti su savimi asmens tapatybę įrodantį dokumentą, jei užsakymas yra apmokėtas iš anksto. Norime Jus informuoti, kad RDE.LT prekių išdavimo punkte S. Konarskio g. 2-99, Vilnius, nėra galimybės atsiimti stambios buitinės technikos (šaldytuvus, skalbimo mašinas, virykles ir t.t.), o taip pat ir didelės įstrižainės televizorių. Užsakytos stambiagabaritinės prekės yra pristatomos tik Jūsų nurodytu adresu su DPD kurjerių tarnyba. |
|||
2-3 darbo dienos | nuo 4,99 € | ||
Pristatymo laikas yra 2-3 darbo dienos nuo pirkimo dienos, jei prekė yra sandėlyje. Jei prekę galima įsigyti tik pagal užsakymą, tuomet pristatymo laiką galite sužinoti prie kiekvienos prekės atskirai yra nurodyta preliminari pristatymo data arba paskambinę mums telefonu +370 700 77772, parašę el. paštu [email protected], o taip pat galite klausti internetinio konsultanto rde.lt svetainėje. Kurjeris Jus informuos apie siuntos pristatymo laiką skambučiu arba SMS pranešimu. Pristatymo dieną gausite SMS pranešimą, kuriame bus nurodomas kurjerio atvykimo laikas 1 val. laiko intervalu, pvz. 09:50-10:50. Visos siuntos pristatomos pagal kurjerio suplanuotą maršruto grafiką, pagal kurį klientai ir gauna informacines žinutes su nurodytu atvykimo laiko intervalu. Didžiuosiuose miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Telšiuose ir Utenoje, siuntų pristatymo laiko intervalai 8-20 val. (tai negalioja siuntoms su „užnešimo paslauga“, taip pat siuntoms, kurių svoris viršija 31,5 kg. ir siuntoms su patikros skambučio paslauga), kituose miestuose ir rajonuose siuntų pristatymo laiko intervalai 8-16 val. Jeigu nesulauksite kurjerio atvykstant nurodytu laiku, galite susisiekti tiesiogiai su DPD kurjerių tarnyba tel. +370 521 06 777 ir sužinoti dėl pristatymo arba susisiekite su mumis ir mes pasiteirausime kurjerių tarnybos dėl Jūsų siuntos pristatymo. Svarbu: Prašome atsižvelgti į tai, kad turėsite patys pasirūpinti daugiau kaip 31,5 kg sveriančių prekių nunešimu nuo kurjerio automobilio iki Jūsų namų ar biuro. "Prekės užnešimas“ – papildoma paslauga, kurią gali užsisakyti Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio, Alytaus, Marijampolės, Telšių ir Utenos gyventojai. Atvyksta du kurjeriai, kurie sunkias prekes, pavyzdžiui, šaldytuvą, skalbimo mašiną ar kitas didelių išmatavimų prekes atneša nuo automobilio į Jūsų namus ar biurą. Paslaugos kaina – 25 €. Paslauga teikiama iki 15:00 val. prekėms iki 80 kg. Kurjeriui pristačius prekes, pateikite asmens tapatybės dokumentą (vairuotojo pažymėjimą arba pasą). Jeigu prekę atsiims kitas asmuo, nurodykite jo vardą ir pavardę mūsų konsultantams užsakymo metu. Patikrinkite, ar siunta neturi išoriškai matomų pažeidimų ar kitų trūkumų, tik tuomet pasirašykite kurjeriui. Jeigu už prekę ketinate atsiskaityti pristatymo metu, nepamirškite pasiruošti reikalingos sumos pinigų. Maksimali suma atsiskaitant grynaisiais – iki 999,99 eur., banko kortele galima suma didesnė, jei tik banko kortelės dienos limitas leidžia. Išsaugokite PVM sąskaitą-faktūrą, ji bus reikalinga garantiniam aptarnavimui. Jeigu negalėsite prekės atsiimti numatyta data ir laiku ar nurodytu adresu, tai galite lengvai pasikeisti ar net nukreipti siuntą į „DPD Pickup“ paštomatą per gautame SMS pranešime pateiktą specialią internetinę nuorodą, kurią paspaudę galėsite lengvai valdyti savo siuntą arba galite pranešti mūsų klientų aptarnavimo vadybininkams telefonu +370 700 77772 ir mes pakeisime pristatymo laiką už Jus. Norėdami gauti daugiau informacijos pristatymo klausimais, susisiekite su mumis telefonu +370 700 77772, el.pašte [email protected] arba parašykite internetiniui konsultantui svetainėje. |
|||
2-3 darbo dienos | 3,99 € | ||
Pristatymo laikas yra 2-3 darbo dienos nuo pirkimo dienos, jei prekė yra sandėlyje. Jei prekę galima įsigyti tik pagal užsakymą, tuomet pristatymo laiką galite sužinoti prie kiekvienos prekės atskirai yra nurodyta preliminari pristatymo data arba paskambinę mums telefonu +370 700 77772, parašę el. paštu [email protected], o taip pat galite klausti internetinio konsultanto rde.lt svetainėje. Kai tik Jūsų siunta bus pristatyta į DPD Pickup paštomatą, gausite SMS pranešimą telefono numeriu, kuris buvo nurodytas pirkimo metu. Siuntą turite pasiimti per 5 dienas nuo siuntos pristatymo į paštomatą momento ir SMS pranešimo išsiuntimo. Atsiėmimo metu DPD Pickup paštomato ekrane spauskite mygtuką „Atsiimti siuntą“ ir įveskite PIN kodą, kurį gavote SMS pranešimu. Pasiimkite siuntą iš paštomato, uždarykite duris ir būtinai patvirtinkite prekių gavimą spustelėdami mygtuką „Patvirtinti“ ekrane. Kilus sunkumams atsiimant siuntą, prašome susisiekti tiesiogiai su DPD klientų aptarnavimo skyriumi telefoną rasite ant kiekvieno paštomato arba galime susisiekti su mumis telefonu +370 700 77772 ir mes pasistengsime Jums padėti. |
|||
3-4 darbo dienos | 2,99 € | ||
Pristatymo laikas yra 3-4 darbo dienos nuo pirkimo dienos, jei prekė yra sandėlyje. Jei prekę galima įsigyti tik pagal užsakymą, tuomet pristatymo laiką galite sužinoti prie kiekvienos prekės atskirai yra nurodyta preliminari data arba paskambinę mums telefonu +370 700 77772, parašę el. paštu [email protected], o taip pat galite klausti internetinio konsultanto rde.lt svetainėje. Kai tik Jūsų siunta bus pristatytas į OMNIVA paštomatą, gausite SMS pranešimą telefono numeriu, kuris buvo nurodytas pirkimo metu. Siuntą turite pasiimti per 7 dienas nuo siuntos pristatymo į paštomatą momento ir SMS pranešimo išsiuntimo. Atsiėmimo metu OMNIVA paštomato ekrane spauskite mygtuką „Atsiimti siuntą“ ir įveskite PIN kodą, kurį gavote SMS pranešimu. Pasiimkite siuntą iš paštomato, uždarykite duris ir būtinai patvirtinkite prekių gavimą spustelėdami mygtuką „Patvirtinti“ ekrane. Kilus sunkumams atsiimant siuntą, prašome susisiekti tiesiogiai su OMNIVA klientų aptarnavimo linija, telefoną rasite ant kiekvieno paštomato arba galime susisiekti su mumis telefonu +370 700 77772 ir mes pasistengsime Jums padėti. |
|||
3-4 darbo dienos | 2,49 € | ||
Pristatymo laikas yra 3-4 darbo dienos nuo pirkimo dienos, jei prekė yra sandėlyje. Jei prekę galima įsigyti tik pagal užsakymą, tuomet pristatymo laiką galite sužinoti prie kiekvienos prekės atskirai yra nurodyta preliminari data arba paskambinę mums telefonu +370 700 77772, parašę el. paštu [email protected], o taip pat galite klausti internetinio konsultanto rde.lt svetainėje. Kai tik Jūsų siunta bus pristatyta į LP Express paštomatą, gausite SMS pranešimą telefono numeriu, kuris buvo nurodytas pirkimo metu. Siuntą turite pasiimti per 3 dienas nuo siuntos pristatymo į paštomatą momento ir SMS pranešimo išsiuntimo. Atsiėmimo metu LP Express paštomato ekrane spauskite mygtuką „Atsiimti siuntą“ ir įveskite PIN kodą, kurį gavote SMS pranešimu. Pasiimkite siuntą iš paštomato, uždarykite duris ir būtinai patvirtinkite prekių gavimą spustelėdami mygtuką „Patvirtinti“ ekrane. Kilus sunkumams atsiimant siuntą, prašome susisiekti tiesiogiai su LP Express klientų aptarnavimo linija, telefoną rasite ant kiekvieno paštomato arba galime susisiekti su mumis +370 700 77772 ir mes pasistengsime Jums padėti. |
Mokėjimo būdai
Atsiskaitymas grynaisiais arba bankine kortele
Atsiimant prekes RDE.LT prekių išdavimo punkte
Lizingo sudarymas
Ypač patogiai ir greitai norimas prekes galite pirkti išsimokėtinai internetu!
Pavedimas
Pateiksime Jums išankstinio mokėjimo sąskaitą faktūrą, kurią galėsite apmokėti pavedimu
Mokėjimas internetu
Šiuo metu ši galimybė yra siūloma klientams SEB, SWEDBANK ir LUMINOR
Mokėjimas kreditine
kortele internete
Už užsakymą galima atsiskaityti tik Lietuvoje esančių bankų išduotomis kredito kortelėmis
Atsiskaitymas grynaisiais arba kreditine kortele gavus prekes kurjeriu
Svarbu!
- Jei prekę atsiimate RDE.LT prekių išdavimo punkte ir prekė užsakyta fiziniam asmeniui, tiesiog turite įvardyti užsakymo numerį (ID). Taigi, tiek Jūs, tiek kitas asmuo, žinantis užsakymo numerį, galite atvykti pasiimti užsakymo. Turėti su savimi asmens tapatybę įrodantį dokumentą, jei užsakymas yra apmokėtas iš anksto.
- Atsiimant prekę iš kurjerių tarnybos DPD, būtina pateikti asmens tapatybės kortelę (vairuotojo pažymėjimą arba pasą). Užsakymą gali atsiimti pirkėjas (tas, kuris sumokėjo už prekes) arba įgaliotas asmuo, nurodytas pateikiant užsakymą.
- Jei į namus pristatytas prekes gaunate be išankstinio apmokėjimo, nepamirškite paruošti reikiamos sumos.
- Jei prekė pristatoma ne į RDE.LT prekių išdavimo punktą, o pristatymu per DPD kurjerius ar į Omniva/LP Express/DPD Pickup paštomatus, tuomet būtinai išsaugokite PVM sąskaitą- faktūrą, jos prireiks garantinio aptarnavimo atveju
- Jei negalite priimti prekių nustatytu laiku, prašome apie tai pranešti mūsų klientų aptarnavimo vadybininkams telefonu +37070077772 ir mes pakeisime pristatymo datą.
- Pristatymo data gali keistis, jei adreso laukai užpildomi neteisingai, taip pat jei mokėjimas yra pavedimas ar lizingas.
- Klientų patogumui planuojame pristatymus artimiausiomis dienomis. Siunčiame gavėjui SMS ir el. laišką su numatoma pristatymo data. Jei norite pakeisti pristatymo sąlygas iškart po užsakymo, skambinkite mums telefonu +37070077772. Jei prekės jau buvo išvežtos iš mūsų sandėlio, pasirinkus pristatymą per DPD kurjerių tarnybą, kai gausite iš DPD kurjerių tarnybos SMS pranešimą su nuoroda, kurioje galėsite pakeisti adresą ir gavimo datą. Pasirinkus kitus pristatymo būdus, reikia susisiekti su mumis telefonu.