Naujienos Prekių pristatymas Mokėjimo būdai Naudinga informacija Kontaktai
|
Skype chat
|
|
Prekių išdavimo vietos
J. Kubiliaus g. 16, LT-08236, Vilnius
Savanorių pr.346 (PC SAVAS), LT-49428, Kaunas


Naudinga informacija Garantinis aptarnavimas


Mums svarbu, kad įsigiję prekių RDE.LT internetinėje parduotuvėje, liktumėte patenkinti jų kokybe, todėl bendradarbiaujame su didžiausiais ir žinomiausiais prekiniais ženklais: „Samsung“, „Apple“, „Sony“, „LG“, „Philips“, „Braun“, „Canon“, „Electrolux“, „AEG“, „Indesit“, „Asus“, „Dell“, „Nikon“ ir kt.

RDE.LT internetinėje parduotuvėje rasite daugiau kaip 250 gamintojų originalių prekių, kurioms suteikiame oficialią garantiją ir garantinį aptarnavimą.

Garantinis aptarnavimas vykdomas pagal Vartotojų teisių apsaugos įstatymą ir kitus susijusius teisės aktus. Nepamirškite išsaugoti sąskaitos-faktūros (iki garantinio laikotarpio pabaigos), kuri bus reikalinga garantinio aptarnavimo metu.

Jeigu turite klausimų dėl garantinio aptarnavimo tvarkos, trukmės ir kt., skambinkite telefonu +370 700 333 12 arba rašykite el. paštu – servisas@rde.lt nuo 9:00 iki 18:00 valandos (Pirmadieniais – Penktadieniais). Operatyviai suteiksime informaciją, kaip patogiai pasinaudoti garantinio aptarnavimo paslauga.

RDE.LT garantinio aptarnavimo centrai:



 
UAB „Baltic Continent“

http://www.bcsc.lt/ 

UAB „Baltic Continent“
P. Lukšio g. 23, Vilnius, LT-09132
KLIENTŲ APTARNAVIMO SKYRIUS 8 700 555 95

 

Atlieka šių gamintojų technikos garantinį aptarnavimą:

BEKO, BLOMBERG, GRUNDIG, GORENJE, INDESIT, HOTPOINT, ARISTON, PHILIPS, PHILIPS AVENT, SAECO, FUNAI, KITCHEN AID, DELONGHI, ORION, LAVOR, KENWOOD, ARIETE, BRAUN, SONY, LG, THERMEX / ETALON, BOSCH, SIEMENS, GAGGENAU, MELITTA, NIVONA, LIEBHERR, HANSA, CANDY, HOOVER, DAEWOO, SNAIGĖ, ATLANT, GRATUS, ISE, SMEG, MASTERCOOK, NARDI, GRAEF, SHIVAKI, BEST, BEUER, MOSER, NILFISK, OSTER, SANYO, THOMAS, BRANDT, DE DIETRICH, REDMOND, GRIZZLY, SINGER, PFAFF.

Garantinis aptarnavimas taikomas: stambiai buitinei technikai, smulkiai buitinei technikai, garso ir vaizdo technikai.

Garantinis aptarnavimas netaikomas: mobiliems telefonams, planšetiniams kompiuteriams.
 

Daugiau apie „Baltic Continent“ taisomas prekių rūšis galite sužinoti čia

 

________________________________________________________________________________________________________
 

AG SERVICE

http://www.agservice.lt

UAB „AG Service“
R.Kalantos g. 32, LT-52494, Kaunas, Lietuva
Tel.:  +370 37 330187
Faks.: +370 37 331363
KLIENTŲ APTARNAVIMO SKYRIUS 870055655

 

Atlieka šių gamintojų technikos garantinį aptarnavimą:

AEG, ALTUS, ARISTON, BAUMATIC, BEKO, BLOMBERG, BOMANN, BOSCH, BRANDT, ELEKTROLUX, GORENJE, INDESIT, JETAIR, LG, SIEMENS, SAMSUNG, SCHNEIDER, STOLLAR, VIDO, ZANUSSI.

 

Daugiau apie „AG Service“ taisomos technikos rūšis galite sužinoti čia.

 

________________________________________________________________________________________________________
 

SERVISA ICT

http://www.servisaict.com/

UAB „Servisa ICT“
Geležinio Vilko g. 6A, Vilnius, LT-03150
Tel.:  +370 5 210 11 60
El. paštas: support@servisaict.com


Atlieka šių gamintojų technikos garantinį aptarnavimą:

APPLE, ASUS, BENQ, BROTHER, DELL, HANNSPREE, IIYAMA, LEXMARK, LG, MSI, SANYO, XEROX.

 

Daugiau apie „Servisa ICT“ taisomos technikos rūšis galite sužinoti čia.

 

________________________________________________________________________________________________________
 

Service NET

http://www.servicenet.lt/

UAB „Service NET“
Gaižiūnų g. 3, Kaunas, LT 50128, Lietuva
Tel.: +370 37 400160
Faks.: +370 37 400161
El. paštas: servisas@servicenet.lt

 

Ogmios miestas, Ūkio kiemas 3,
Lukšio g. / Verkių g. 29, Vilnius, LT 09108
Tel.: +370 5 2331686
Faks.: +370 37 400161
El. paštas: servisas@servicenet.lt

 

Bijūnų g. 8, Klaipėda, LT 91204
Tel. +370 46 380039
Faks.: +370 37 400161
El. paštas: servisas@servicenet.lt

 

Atlieka šių gamintojų technikos garantinį aptarnavimą:

ACER, CIBOX, eMACHINES, EPSON, FUJITSU-SIEMENS, FUJISU, GRUNDING, HITACHI, HYUNDAI, HP, COMPAQ, IBM, LENOVO, YAMAHA, LEXMARK, LG, NEC, ORVALDI, PACE, PACKARD BELL, PHILIPS, PIONEER, SAMSUNG, THOMSON, TOSHIBA, VIEWSONIC, XEROX, POCKETBOOK.

 

Daugiau apie „Service NET“ taisomos technikos rūšis galite sužinoti čia.

 
 

________________________________________________________________________________________________________
 

Emtoservis

http://www.emtoservis.lt/

UAB „Emtoservis“ 
Savanorių pr.1, Vilnius, LT-03116
Tel.: +3705 2737368
El. paštas: svc@emtoservis.lt


Atlieka šių gamintojų technikos garantinį aptarnavimą:

SAMSUNG, PHILIPS, LG, SHARP, INDESIT, ARISTON, TESY, SONY, PANASONIC, JVC, ZELMER.

 
Daugiau apie „Emtoservis“ taisomos technikos rūšis galite sužinoti čia.

________________________________________________________________________________________________________ 

 

Visus klausimus, susijusius su kompanijos GOCLEVER gaminių garantiniu aptarnavimu, prašome spręsti telefonu +370 700 333 12 аrba mūsų klientų aptarnavimo centre – J.Kubiliaus g. 16, Vilniuje (Pirmadieniais – Penktadieniais, nuo 9:00 iki 18:00 valandos).

________________________________________________________________________________________________________


Garantinis aptarnavimas nesuteikiamas jeigu:

  • Įrenginys yra mechaniškai, termiškai, chemiškai ar kitaip pažeistas
  • Turi kosmetinių pažeidimų;
  • Prekė sulenkta;
  • Pažeisti, sunaikinti ar pakeisti ant įrenginių esantys įrenginio modelio, serijos numerio, IMEI numerio garantiniai ir kiti lipdukai ar ženklinimai;
  • Įrenginys buvo naudojamas neteisingai, ne pagal tiesioginę paskirtį, bei buvo viršyti gamintojo leistini įrenginio apkrovimai (resursai, nominalai), darbo režimai buvo neleistinai spartinami;
  • Šis garantinis aptarnavimas nėra taikomas programinei įrangai, eksploatacinėms medžiagoms, pavyzdžiui, spausdintuvų dažų kasetėms;
  • Gedimas įvyko dėl programinės įrangos gedimo;
  • Mechaniškai pažeistas bet kuris įrenginio pajungimo lizdas;
  • Jeigu gedimai atsirado dėl to, kad pirkėjas naudojo eksploatacines medžiagas ar prekės dalis, kurios nėra originalios arba rekomenduojamos naudoti prekės gamintojo;
  • Jeigu įrenginys buvo remontuojamas, testuojamas, įrenginiui buvo atliekama diagnostika, įrenginys buvo modifikuotas neautorizuotame/neįgaliotame gamintojo serviso centre arba savarankiškai;
  • Gedimas atsirado dėl to, kad buvo užterštas, kai į įrenginio vidų pateko dulkių, pašalinių daiktų, medžiagų, skysčių, vabzdžių ar pan;
  • Mechaniškai pažeistas ausinių lizdas;
  • Jeigu gedimas atsirado dėl elektros įtampos ar jos šuolių, staigaus įtampos kritimo, dingimo (dėl pirkėjo kaltės ar nesant jo kaltei); Papildoma garantija;
  • Jeigu gedimas atsirado ir pirkėjas laiku nesikreipė;                                        
  • Jei gedimai atsirado dėl virusų;
  • Mechaniškai pažeistas krovimo lizdas;
  • Jeigu pirkėjas nepateiks pirkimo dokumento originalo.

 
 
Palyginimui įkelta 0 prekių
Palyginti pasirinktas
Išvalyti
Prekių pristatymas | Apmokėjimo būdai | Kur galima atsiimti prekes