Laimėkite dulkių siurblį! Naujienos Prekių pristatymas Mokėjimo būdai Naudinga informacija Kontaktai
|
Skype chat
|
|
Prekių išdavimo vietos
Savanorių pr.214A , LT-50194, Kaunas (naujas parduotuvės adresas)
J. Kubiliaus g. 16, LT-08236, Vilnius


Naudinga informacija Garantinis aptarnavimas

________________________________________________________________________________

Primename, jog Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.363 straipsnio 10 punktas nustato, jog vartojimo pirkimo pardavimo sutarties atveju pardavėjas atsako už daikto trūkumus, kurie išaiškėja per 2 metus nuo daikto perdavimo (įstatyminė garantija). Juridiniams asmenims garantijos terminas taikomas/netaikomas pagal gamintojų nustatytus garantinius terminus. Gamintojo suteikta komercinė garantija nekeičia įstatyminės prekių garantijos sąlygų ir galiojimo. Tuo atveju, kai gamintojas prekėms kokybės garantijos nesuteikia arba jei gamintojo suteikta komercinė garantija nustato trumpesnius nei įstatyme imperatyviai nustatytus įstatyminės garantijos terminus, Jūsų prekei yra taikoma teisės aktuose nustatyta tokių prekių kokybės garantija ir jos galiojimo terminai.“

__________________________________________________________________________________________________

Mums svarbu, kad įsigiję prekių RDE.LT internetinėje parduotuvėje, liktumėte patenkinti jų kokybe, todėl bendradarbiaujame su didžiausiais ir žinomiausiais prekiniais ženklais: „Samsung“, „Apple“, „Sony“, „LG“, „Philips“, „Braun“, „Canon“, „Electrolux“, „AEG“, „Indesit“, „Asus“, „Dell“, „Nikon“ ir kt.

RDE.LT internetinėje parduotuvėje rasite daugiau kaip 250 gamintojų originalių prekių, kurioms suteikiame oficialią garantiją ir garantinį aptarnavimą.

Garantinis aptarnavimas vykdomas pagal Vartotojų teisių apsaugos įstatymą ir kitus susijusius teisės aktus. Nepamirškite išsaugoti sąskaitos-faktūros (iki garantinio laikotarpio pabaigos), kuri bus reikalinga garantinio aptarnavimo metu.

Jeigu turite klausimų dėl garantinio aptarnavimo tvarkos, trukmės ir kt., skambinkite telefonu +370 700 333 12 arba rašykite el. paštu – servisas@rde.lt nuo 9:00 iki 18:00 valandos (Pirmadieniais – Penktadieniais). Operatyviai suteiksime informaciją, kaip patogiai pasinaudoti garantinio aptarnavimo paslauga.

RDE.LT garantinio aptarnavimo centrai:



 
UAB „Baltic Continent“

http://www.bcsc.lt/ 

UAB „Baltic Continent“
P. Lukšio g. 23, Vilnius, LT-09132
KLIENTŲ APTARNAVIMO SKYRIUS 8 700 555 95
 

Atlieka šių gamintojų technikos garantinį aptarnavimą:
 

STAMBI TECHNIKA

 

ARISTON

CANDY

EXQUISIT

SIEMENS

BEKO

CLIMADIFF

FAGOR

SMEG

BEST

DE DIETRICH

GRATUS

SNAIGĖ

BLOMBERG

FALMEC

HAIER

WHIRLPOOL

BOSCH

ESCO

HANSA

KUPPERSBUSCH

BRANDT

GAGGENAU

HOOVER

ALLENZI

LG

ISE

HOTPOINT

DOMATIX

LIEBHERR

JAN COLBE

INDEL

DUNAVOX

GORENJE

NARDI

INDESIT

ETALON

HEIDER

RAVANSON

THERMEX

UNIQA

VIN SUR VIN

VITRIFRIGO

ATLANT

AVINTAGE

BERK

BREGO

FIESTA

HISENSE

MIELE

ZEROWATT

 

 

 

SMULKI VIRTUVINĖ TECHNIKA/HIGIENOS PREKĖS

 

ARIETE

FOSTER

GRAEF

KENWOOD

ADLER

BONECO

BR IEL

CARAMBA

PHILIPS

SAECO

THOMAS

BEURER

PHILIPS AVENT

REDMOND

ZELMER

BRIEL

BRAUN

FRITEL

KITCHEN AID

HOOVER

DELONGHI

GASTROBACK

KUPPERSBUSCH

NIVONA

DAEWOO

CHEF'S CHOICE

DYSON

HEIDER

MOSER

NIEWIADOW

NILFISK

OMEGA

PETRA

PFAFF

ROYAL CHOICE

SINGER

VAX

WAHL

WMF

ESCO

STATUS

STEBA

TRISTAR

VALERA

BABYLISS

BALLU

FRANKE

LA PAVONI

GRAFNER

KAMINER

KLASS

MANTA

MIELE

MPM

WISE

 

 

AUDIO - VIDEO TECHNIKA

 

DVICO TVIX

FUNAI

KIANO

 

GRUNDIG

HARMAN

HITACHI              

TUNEX

PRO-JECT

HAUSMANN

ORION

RUSSOUND

SANYO

SHARP

SHIVAKI

SUZUKI

WESTROM

INFINITY

SONY

METABO

KAWASAKI

JVC

AKG

KARDON

NUAIR

SONY

JBL

 

 

Garantinis aptarnavimas netaikomas: mobiliems telefonams, planšetiniams kompiuteriams.
 

Daugiau apie „Baltic Continent“ taisomas prekių rūšis galite sužinoti čia

 

________________________________________________________________________________________________________
 

AG SERVICE

http://www.agservice.lt

UAB „AG Service“
R.Kalantos g. 32, LT-52494, Kaunas, Lietuva
Tel.:  +370 37 330187
Faks.: +370 37 331363
KLIENTŲ APTARNAVIMO SKYRIUS 870055655

 

Atlieka šių gamintojų technikos garantinį aptarnavimą:

 

Bosch, Siemens, Gaggenau, Neff, Viva, Zelmer, LG, Samsung, AEG, AEG-Electrolux, Electrolux, Zanussi, Rowenta, Moulinex, Krups, Tefal, TCL, Thomson, Sharp (Išskyrus TV),  HP (tik HP Pavillion, Compaq 2), Royal, Miele.

 

Daugiau apie „AG Service“ taisomos technikos rūšis galite sužinoti čia.

 

________________________________________________________________________________________________________
 

SERVISA ICT

http://www.servisaict.com/

UAB „Servisa ICT“
Geležinio Vilko g. 6A, Vilnius, LT-03150
Tel.:  +370 5 210 11 60
El. paštas: support@servisaict.com


Atlieka šių gamintojų technikos garantinį aptarnavimą:

APPLE (išskyrus Apple Watch), ASUS, BENQ, BROTHER, Cata, DELL, HAIER (išskyrus kondicionierius), HANNSPREE, IIYAMA, LENOVO (išskyrus Think serija), LEXMARK, LG, MSI, SHARP - televizoriai, TOSHIBA, MANTA.

Daugiau apie „Servisa ICT“ taisomos technikos rūšis galite sužinoti čia.

 

________________________________________________________________________________________________________
 

Service NET

http://www.servicenet.lt/

UAB „Service NET“
Gaižiūnų g. 3, Kaunas, LT 50128, Lietuva
Tel.: +370 37 400160
Faks.: +370 37 400161
El. paštas: servisas@servicenet.lt

 

Ogmios miestas, Ūkio kiemas 3,
Lukšio g. / Verkių g. 29, Vilnius, LT 09108
Tel.: +370 5 2331686
Faks.: +370 37 400161
El. paštas: servisas@servicenet.lt

 

Bijūnų g. 8, Klaipėda, LT 91204
Tel. +370 46 380039
Faks.: +370 37 400161
El. paštas: servisas@servicenet.lt

 

Atlieka šių gamintojų technikos garantinį aptarnavimą:

Acer, Asus, eMachines, Epson, Fujitsu, GSmart, Hisense, Hitachi, HP, IBM, Lenovo, Yamaha, LG, Navitel, NEC, Nivona, Orvaldi, Pace, Packard Bell, Philips, Pioneer, PocketBook, Saeco, Samsung, Thomson, Toshiba, VAX, Vertex, ViewSonic.

 

Daugiau apie „Service NET“ taisomos technikos rūšis galite sužinoti čia.

 
 

________________________________________________________________________________________________________
 

Emtoservis

http://www.emtoservis.lt/

UAB „Emtoservis“ 
Savanorių pr.1, Vilnius, LT-03116
Tel.: +3705 2737368
El. paštas: svc@emtoservis.lt


Atlieka šių gamintojų technikos garantinį aptarnavimą:

SAMSUNG, PHILIPS, LG, SHARP, INDESIT, ARISTON, TESY, SONY, PANASONIC, JVC, ZELMER.

 
Daugiau apie „Emtoservis“ taisomos technikos rūšis galite sužinoti čia.

________________________________________________________________________________________________________ 

 

Visus klausimus, susijusius su kompanijos GOCLEVER gaminių garantiniu aptarnavimu, prašome spręsti telefonu +370 700 333 12 аrba mūsų klientų aptarnavimo centre – J.Kubiliaus g. 16, Vilniuje (Pirmadieniais – Penktadieniais, nuo 9:00 iki 18:00 valandos).

________________________________________________________________________________________________________

MTTC 

https://www.mttc.lt/garantinis-telefonu-remontas.html

UAB MTTC
8 700 70 700
info@mttc.lt 

Vilnius: 

Ozo g. 25, (PLC AKROPOLIS, prieš "Maxima" kasas), I-VII 10-22 val.
Žirmūnų g. 64, (PC RIMI, TOPO CENTRO patalpose) I-V 10–19 val., pietų pertrauka 14-15 val.
Ozo g. 18 (PLC OZAS, II a.), I-VI 10-22 val. (VII 10-21 val.).
Saltoniškių g. 9 (PLC PANORAMA,  SAMSUNG parduotuvė), I-VII 10- 22 val. Tik Samsung mobiliąją įrangą naudojantiems Klientams.  Salone nesuperkami naudoti telefonai.
 
Kaunas:
K. Mindaugo pr. 49(PLC AKROPOLIS, prieš "Maxima" kasas), I-VII  10–21 val.
Savanorių pr. 206A (Topo centro parduotuvės patalpose, 1a.), I-V 10-19 val., pietų pertrauka 14-15 val.
Islandijos pl. 32 (PLC MEGA,  SAMSUNG parduotuvė), I-VII 10- 21 val. Tik Samsung mobiliąją įrangą naudojantiems Klientams. Salone nesuperkami naudoti telefonai.

Klaipėda:
Taikos pr. 61 (PLC AKROPOLIS, prieš „Maxima“ kasas), I-VII 10-21 val.
 
Šiauliai:
Aido g. 8 (PLC AKROPOLIS „Topo centras“ patalpose) I-V 10–19 val., pietų pertrauka 14-15 val.
 
Mūsų partnerių salonai:
 
Panevėžys:
Klaipėdos g. 103 (UAB Togilas patalpose),I-V 9– 19 val., VI 10-14 val. Salone nesuperkami naudoti telefonai.
 
Alytus:
Naujoji g. 50. (varlė.lt salonas) I-V 9-18 val.,VI 9-14 val. Technikas salone nedirba/ pakaitiniai įrenginiai nesuteikiami). Salone nesuperkami naudoti telefonai.

Marijampolė
Kauno g. 31 (varlė.lt salonas) I-V 9-17 val. (Technikas salone nedirba/ pakaitiniai įrenginiai nesuteikiami). Salone nesuperkami naudoti telefonai.

Atlieka šių gamintojų technikos garantinį aptarnavimą:

Samsung, LG, SONY, Nokia, Motorola, HTC, Huawei, ZTE, Just5, Estar, CAT, Alcatel, Nextbook, Marshall, Posh, NOUS.

SVARBU: Prieš nešant prekę į garantinį, būtinai užsirašykite IMEI numerį su tušinuku ant sąskaitos faktūros.

Daugiau apie „MTTC“ taisomos technikos rūšis galite sužinoti čia.

________________________________________________________________________________________________________


Garantinis aptarnavimas nesuteikiamas jeigu:

  • Įrenginys yra mechaniškai, termiškai, chemiškai ar kitaip pažeistas
  • Turi kosmetinių pažeidimų;
  • Prekė sulenkta;
  • Pažeisti, sunaikinti ar pakeisti ant įrenginių esantys įrenginio modelio, serijos numerio, IMEI numerio garantiniai ir kiti lipdukai ar ženklinimai;
  • Įrenginys buvo naudojamas neteisingai, ne pagal tiesioginę paskirtį, bei buvo viršyti gamintojo leistini įrenginio apkrovimai (resursai, nominalai), darbo režimai buvo neleistinai spartinami;
  • Šis garantinis aptarnavimas nėra taikomas programinei įrangai, eksploatacinėms medžiagoms, pavyzdžiui, spausdintuvų dažų kasetėms;
  • Gedimas įvyko dėl programinės įrangos gedimo;
  • Mechaniškai pažeistas bet kuris įrenginio pajungimo lizdas;
  • Jeigu gedimai atsirado dėl to, kad pirkėjas naudojo eksploatacines medžiagas ar prekės dalis, kurios nėra originalios arba rekomenduojamos naudoti prekės gamintojo;
  • Jeigu įrenginys buvo remontuojamas, testuojamas, įrenginiui buvo atliekama diagnostika, įrenginys buvo modifikuotas neautorizuotame/neįgaliotame gamintojo serviso centre arba savarankiškai;
  • Gedimas atsirado dėl to, kad buvo užterštas, kai į įrenginio vidų pateko dulkių, pašalinių daiktų, medžiagų, skysčių, vabzdžių ar pan;
  • Mechaniškai pažeistas ausinių lizdas;
  • Jeigu gedimas atsirado dėl elektros įtampos ar jos šuolių, staigaus įtampos kritimo, dingimo (dėl pirkėjo kaltės ar nesant jo kaltei); Papildoma garantija;
  • Jeigu gedimas atsirado ir pirkėjas laiku nesikreipė;                                        
  • Jei gedimai atsirado dėl virusų;
  • Mechaniškai pažeistas krovimo lizdas;
  • Jeigu pirkėjas nepateiks pirkimo dokumento originalo.

 
 
Palyginimui įkelta 0 prekių
Palyginti pasirinktas
Išvalyti
Prekių pristatymas | Apmokėjimo būdai | Kur galima atsiimti prekes